KONTAKT OS

Har du spørgsmål eller ønsker hjælp til noget? Er du velkommen til at kontakte os via telefon eller e-mail til info@nordcotours.dk

Telefon Booking:             90991121             (Opkaldet koster 2,50 kr pr. minut og debiteres direkte på telefonregningen)

Mandag-fredag: 09:00 - 20:00
Lørdag-søndag: 09:00 - 17:00

Postadresse: (Note!!! Ikke butik)
Norden Travel Services / Nordcotours
Sveavägen 166, vån 14, SE-113 46 / Stockholm

OFTE STİLLEDE SPØRGSMÅL
Mange detaljer om turen kan også læses under vigtigt at vide på hjemmesiden.

Er der et gebyr på billetten for booking gennem et callcenter og en sælger?
Nej, turen koster lige meget, uanset hvordan du vælger at booke.

Hvilke betalingsregler gælder for bookede rejser?
Registreringsgebyret skal være os i hænde inden for en time efter reservationen. Medmindre andet er angivet, skal den endelige betaling af den reserverede rejse være os i hænde senest 21 dage før afrejse. Hvis afrejsen for den bookede rejse er inden for 21 dage, skal den fulde pris for turen betales ved reservationen.

Hvordan betaler jeg for min rejse?
Du kan vælge at betale med MasterCard eller Visa-kort direkte online, når du foretager reservationen.

Jeg har betalt registreringsgebyret og vil betale det fulde beløb - hvordan gør jeg det?
Du kan logge ind på "mine sider" og foretage betalingen derfra eller e-mail / ringe til os og informere om, at du har brug for et betalingslink på slutbeløbet. Bemærk, at linket af sikkerhedsmæssige årsager kun er gyldigt i 72 timer, og at betaling skal foretages inden da.

Hvordan fungerer afbestillingsforsikring?
Når du booker din rejse, kan du tilføje en afbestillingsforsikring. Dette gælder i forbindelse med sygdom frem til afgangen og sammen med en læge attest.

Kan jeg booke min rejse igen?
Vores kombinationsture med fly og hoteller kan ikke annulleres eller ombookes. Alle ændringer ses som en aflysning med den aktuelle afbestillingspolitik, og derefter foretages en ny reservation.

Jeg stavede navnet på billetten forkert?
Det er meget vigtigt, at din flybilletnavn staves korrekt og matcher dit pas. I tilfælde af fejl, bedes du omgående kontakte os, så vi har mulighed for at rette op på det, der ikke er korrekt. At korrigere en stavefejl mere end 1 bogstav koster 300 sek.

Kan du skifte person på billetten og rejse med en anden?
Hvis du ønsker at skifte passager på billetten, kan dette gøres mod et gebyr på 500 kr i op til 7 dage før afrejse. Navneændringer mindre end 7 dage før afrejse koster 1000 kr. Bemærk dog, at hvis det er samme dag som afgang, vi kan ikke garantere, at navneændringen kan gennemføres.

Hvordan gør jeg, hvis jeg har særlige behov i forbindelse med min rejse?
Hvis du har brug for kørestole og hjælp i lufthavnen, bedes du kontakte os 3 dage før afrejse, og vi tilføjer dette til din reservation. For andre medicinske spørgsmål, kontakt os pr. mail.

Har jeg brug for et pas og et visum?
Alle skal have et gyldigt pas, også børn under 2 år. Den rejsende er ansvarlig for at have et gyldigt pas og rejsedokumenter. Passet skal være gyldigt i mindst 150 dage efter indrejse i Tyrkiet. Se mere om pas og visum under Vigtigt at vide på hjemmesiden.

Hvilke vaccinationer har jeg brug for?
Det er altid dig som rejsende, der er ansvarlig for at kontakte et vaccinationscenter i god tid for at få ajourførte oplysninger om, hvad der gælder for din destination, og hvilke foranstaltninger du skal tage.

Er det sikkert at rejse, hvor jeg vil booke min rejse?
Vi følger altid udenrigsministeriets rejseanbefalinger, og vi bliver konstant opdateret om, hvad der sker i landet generelt og i turiststederne. Læs mere om UM-anbefalinger på deres hjemmeside.

Hvornår skal jeg være i lufthavnen for at tjekke ind?
Indtjekning åbnes mellem 2-3 timer før afrejse og lukker cirka en time før afgang, og derefter skal indtjekningen være afsluttet. Indtjekning finder sted ved manuel tæller, og du skal have billetten udskrevet.

Kan du købe toldfri på forhånd eller under flyvningen?
Der er ikke noget toldfrit salg via forudbestilling eller om bord, men du henvises til butikkerne i lufthavne. For rejsende, der rejser til Antalya, er det muligt at købe toldfrit ved ankomsten til Antalya i bagagehallen.

Kan du forhåndsbestille mad og pladser på flyrejsen?
Det er ikke muligt at forhåndsbestille siddepladser og mad på Pegasus Airlines. Sidde pladser leveres i forbindelse med indtjekning, og der er mad / snacks at købe ombord på flyvningen

Hvilke bagageregler gælder for flyvningen?
Maksimal tilladt bagage på Pegasus Airlines er 20 kg for kontrolleret bagage og en håndbagage på 8 kg.  Håndbagage er inkluderet gratis, mens indtjekket bagage med en maksimal vægt på 20 kg koster 200 DKK. Dette gælder for alle passagerer over 2 år. Klapvogne og kørestole kan frit medtages og er ikke inkluderet i bagagevægten. Sportsudstyr såsom golfbagage koster ekstra og skal forudbestilles.
Hvis du rejser med et andet flyselskab, kan der være forskellige regler og skal fremgå på din billet.

Hvordan fungerer det med transfer på destinationen?
Det skal anføres på billetten, hvis du har købt transfer. Når du har modtaget din bagage, går du ud, og der venter vores personale og viser vej til den rigtige bus. Busserne rejser inden for en rimelig tid, efter at bagagen er ankommet, så du har tid til at komme ud af paskontrollen og finde din bagage. Bemærk, at nogle transfer kan finde sted uden at guiden er med på bussen, men de giver altid information i lufthavnen, før I rejser.
Det er praktisk at booke transfer via os, da du ikke behøver at holde styr på ændringer i flyveplanen, samt at vi har erfaring fra området til at beregne trafikken.

Kontakt Os
Besked

{{message}}

Forespørgsel

{{inquiryWizard.Answers[inquiryWizard.Step].Question}}

  • {{option.Text}}
    • {{childOption.Text}}

±3 ±7 ±14